NIEZBĘDNE INFORMACJE DLA PACJENTA DO ZAPOZNANIA SIĘ PRZED  WIZYTĄ  W GABINECIE 

  1. Przed umówieniem się na wizytę, prosimy o zapoznanie się z cennikiem. Będziemy wdzięczni za sumienne przychodzenie na wizytę, gdyż w obecnych warunkach mamy ograniczony czas dla każdego pacjenta i musimy nawzajem szanować swój czas. Jeśli Państwo stwierdzą, że jednak nie przyjdą na wizytę, prosimy o poinformowanie nas telefonicznie lub smsowo najwcześniej jak to możliwe.
    Pacjent, który nie przyjdzie i nie odmówi  na parę godzin wcześniej  umówionej wizyty, w przypadku ustalenia następnego terminu będzie proszony o wykonanie przelewu na kwotę 100 zł, która będzie wliczona w poczet wizyty. W przypadku nie zgłoszenia się pacjenta ponownie na wizytę, kwota nie będzie zwracana.
  2. Nie wystawiamy recept dla nowych pacjentów bez wcześniejszego zbadania pacjenta.
  3. Planowane są przyjęcia jednego pacjenta na godzinę.
  4. Na wizytę nie przychodzimy wcześniej, przychodzimy punktualnie i  przed wejściem dzwonimy na nr gabinetu 570 604 849 w celu otwarcia drzwi. Prosimy o informowanie telefonicznie lub smsem (gdy nie możemy odebrać) o ewentualnych spóźnieniach, które max. mogą wynosić 15 min.
  5. Może się okazać, że trzeba będzie poczekać chwilę, ale wynika to z faktu, że możemy jeszcze przygotowywać gabinet na Państwa wizytę.
  6. Na umówioną wizytę prosimy nie zabierać ze sobą  żadnych dodatkowych rzeczy, np. parasol, torebka, siatki, zakupy, itp. Pacjent powinien mieć przy sobie tylko rzeczy konieczne na czas wizyty, które mogą być schowane do kieszeni (dowód osobisty, karty płatnicze, gotówka, telefon).
  7. Prosimy nie przychodzić na wizytę z osobą towarzyszącą – NIE ZOSTANIE WPUSZCZONA DO ŚRODKA. WYJĄTEK – w przypadku nieletnich ,do pomieszczenia zostanie wpuszczony JEDEN rodzic.
  8. Uprzejmie prosimy o załatwienie potrzeb fizjologicznych przed wizytą w gabinecie, gdyż toalety będą udostępniane tylko w przypadkach awaryjnych.
  9. Po wejściu zostanie WYKONANY POMIAR TEMPERATURY termometrem bezdotykowym. Wizyta będzie możliwa, jeśli temperatura nie przekracza 37 stopni Celsjusza.
  10. Następnie poprosimy o zdjęcie odzieży wierzchniej. Zostanie podany  środek dezynfekcyjny do rąk, maseczka jednorazowa  (jeśli pacjent nie będzie mieć swojej), ochraniacze na buty i  jednorazowe rękawiczki.
  11. Maseczkę ściągamy jedynie na czas leczenia.
  12. Na stoliku przy wejściu będą przygotowane dokumenty do podpisania wraz z długopisem. 
  13. Następnie poprosimy pacjenta do gabinetu.
  14. Proszę pamiętać, pracujemy w warunkach panującej epidemii. NICZEGO NIE WOLNO DOTYKAĆ- KLAMEK, BLATÓW, URZĄDZEŃ. NIE WOLNO OPIERAĆ SIĘ O BLATY, DRZWI I ELEMENTY WYPOSAŻENIA.
  15. Pacjentowi, który zajął miejsce na zabezpieczonym fotelu, zakładamy jednorazowy fartuch ochronny, jednorazową serwetę i jednorazowy czepek na głowę. Następnie podajemy  środek do płukania jamy ustnej. Jamę ustną płuczemy przez ok 30 sekund.
  16. Przystępujemy do wstępnej diagnostyki i leczenia.
  17. Po wizycie (badaniu albo udzieleniu świadczenia medycznego) pacjent zostanie poproszony o ponowne zdezynfekowanie rąk.
  18. Lekarz powie o dalszych zaleceniach.
  19. Następnie rozliczamy wizytę.
  20. Wychodzimy z gabinetu na poczekalnię.
  21. Pacjent zakłada wierzchnie okrycie, następnie wyrzuca ochraniacze na buty, rękawiczki i wychodzi z gabinetu.
  22. Wszelkie zalecenia, porady i dyskusje nie związane bezpośrednio z wykonywaniem leczenia, będą odbywać się telefonicznie przed i po wizycie.

 INFORMACJE DLA PACJENTA, KTÓRY CHCE SIĘ UMÓWIĆ NA WIZYTĘ

 W sytuacji, gdy potrzebujesz pomocy stomatologicznej postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi: 

  1. Zadzwoń do naszego gabinetu na numer: 570604849 lub umów się przez formularz na stronie głównej, a my oddzwonimy.
  2. Absolutnie nie przychodź bez wcześniejszego umówienia wizyty do nas, albowiem bez wywiadu telefonicznego i tak nie zostaniesz wpuszczony do środka.
  3. Jeżeli nie odbierzemy, najprawdopodobniej właśnie udzielamy innej osobie porady lub umawiamy ją w trybie pilnym, oddzwonimy jak najszybciej będzie to możliwe.
  4. Zadzwoń ponownie lub wyślij smsa z prośbą o kontakt z naszej strony.
  5. Podczas rozmowy telefonicznej, poprosimy Cię o podanie dolegliwości oraz przeprowadzimy wywiad telefoniczny aby ustalić́, czy pacjent ma całkowity brak objawów potencjalnie związanych z zakażeniem SARS-CoV-2, takich jak kaszel, zapalenie spojówek, gorączka (nawet umiarkowana!), kichanie, zapalenie błony śluzowej nosa, biegunka itp. oraz aby uzyskać́ informacje nt. ewentualnych podróży pacjenta lub jego kontaktów z osobami, które przebywały na obszarach o największej infekcji .
  6. Poinformujemy Cię również o konieczności zapoznania się z cennikiem.
  1. Nie będziemy wystawiali recept dla nowych pacjentów bez wcześniejszego zbadania pacjenta.
  2. Po wstępnej weryfikacji pacjenta i uzyskaniu kwalifikacji do przyjęcia, ustalamy termin wizyty – dzień oraz godzinę: PROSZĘ PAMIĘTAĆ O PUNKTUALNOŚCI, SPÓŹNIENIE I NIE POINFORMOWANIE NAS O TYM, OZNACZA REZYGNACJĘ Z WIZYTY. PACJENT TAKI NIE ZOSTANIE OBSŁUŻONY.
  3. W dniu poprzedzającym wizytę ponownie zadzwonimy i zapytamy o ewentualne dolegliwości związane z Covid-19.
  4. Na umówioną wizytę prosimy nie zabierać ze sobą  żadnych dodatkowych rzeczy, np. parasol, torebka, siatki, zakupy, itp. Pacjent powinien mieć przy sobie tylko rzeczy konieczne na czas wizyty, które mogą być schowane do kieszeni (dowód osobisty, karty płatnicze, gotówka, telefon).
  1. Prosimy nie przychodzić na wizytę z osobą towarzyszącą – NIE ZOSTANIE WPUSZCZONA DO ŚRODKA. WYJĄTEK – w przypadku nieletnich, do pomieszczenia zostanie wpuszczony JEDEN rodzic.
  2. .Wszelkie zalecenia, porady i dyskusje nie związane bezpośrednio z wykonywaniem leczenia, będą odbywać się telefonicznie przed i po wizycie.
  3. Planowane są przyjęcia jednego pacjenta na godzinę.